Повернення та обмін
Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, для яких дозволене повернення та обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю комплектується та зберігається фабричне пакування;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.